REKLAMACJE

W przypadku towarów dermokosmetycznych reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową może być rozpatrzona przez Sprzedawcę, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia Realizacji Zamówienia.

Przygotuj tylko produkt do reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – fakturę lub/i potwierdzenie zamówienia.

Produkty należy odesłać do reklamacji do naszej siedziby postępując według wskazówek:

- wypełnij formularz reklamacji dostępny na stronie esklepu

- spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres::

SWISS NEXT DISTRIBUTION SP. Z O.O.

UL. KRAKOWIAKÓW 16

02-255 WARSZAWA

 

ZWROT I WYMIANA

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty sprzedaży. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne opakowanie oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu od następujących Towarów:

  • ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia;
  • dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych;

Jak należy postąpić ?

Przygotuj tylko produkt do zwrotu oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów –  fakturę lub potwierdzenie zamówienia.

- wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy  

- spakuj produkt/-y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie.

- przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:

SWISS NEXT DISTRIBUTION SP. Z O.O.

UL. KRAKOWIAKÓW 16

02-255 WARSZAWA

 

z dopiskiem : Zwrot produktów e-sklep”.