REKLAMACJE
W przypadku towarów dermokosmetycznych reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową może być rozpatrzona przez Sprzedawcę, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia Realizacji Zamówienia.
Przygotuj tylko produkt do reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – fakturę lub/i potwierdzenie zamówienia.
Produkty należy odesłać do reklamacji do naszej siedziby postępując według wskazówek:
- wypełnij formularz reklamacji dostępny na stronie esklepu
- spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres::
SWISS NEXT DISTRIBUTION SP. Z O.O.
UL. KRAKOWIAKÓW 16
02-255 WARSZAWA
ZWROT I WYMIANA
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty sprzedaży. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne opakowanie oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu od następujących Towarów:
Jak należy postąpić ?
Przygotuj tylko produkt do zwrotu oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – fakturę lub potwierdzenie zamówienia.
- wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy
- spakuj produkt/-y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie.
- przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:
SWISS NEXT DISTRIBUTION SP. Z O.O.
UL. KRAKOWIAKÓW 16
02-255 WARSZAWA
z dopiskiem : „Zwrot produktów e-sklep”.